New in

När man åker hem till Emelie så har man ibland nöjet att få med sig nått lite fint hem 🙂 För att uttrycka det milt så har Empisch en stor förkärlek till skönhetsprodukter och smink, speciellt när de ligger i en låda och mest bara är fina att titta på 😉 Men nu ska hon ska hon snart flytta till sin egna lilla lya och kommer inte få plats med allt. Och glad är jag för det för jag behövde verkligen ny mascara och det finns ingen bättre än Oriflame – verkligen en superduper mascara om ni funderar på att skaffa en ny. Foundation och täck-grejer har vart slut länge och hårspray – thank good – hur har jag klarat mig utan? Jag må ha mycket kläder, men skönhetsprylar, där är det tomt.

Klockan är 18.29 och nu har jag avklarat 8 söndagssamtal, städat badrummet, lagat middag + matlåda och strax ska jag poppa lite popcorn och kolla Entourage, bara en säsong kvar nu.. Mitt liv är över när Entourage är slut. Tror vi får dra ner restriktionen till två avsnitt per dag.. Ha de!

Kommentera

