Bra start på dagen kräver ansträgning

Tro det eller ej men jag ställde faktiskt klockan på 06.10 i morse, och jag gick upp redan på första signalen. Bara det är att berömma sig själv för! Tog på mig understället, mjukiskläder, packade min frukost och lunch(som jag förberett kvällen innan -vuxenpoäng), kläder och smink och svepte té:et innan jag gick ut i den otroligt mörka morgonen 6.40 med riktnigning mot Sportlife när Tyra och jag tränar.Det borde vara olagligt att vara så kallt och mörkt på en och samma gång.

HERREGUD jag tränade ett morgonpass kallat BodyBalance och det var faktiskt riktigt skönt. En timmes yoga/pilates/tai chi, frukost och en ordentlig lunch – blir många poäng på hälsostegen – yes jag är verkligen på g, men nu kaffe!!!! Tjaaalaa

Kommentera

