För fashion gör jag det tusen gånger om

Jag har aldrig var pryd av mig. I skolan var vi långt ifrån tjejerna som gömde oss för varandra i omklädningsrummet, snarare tvärt om. I högstadiet hade vi fruktsallad med våra bröst och om jag inte minns helt fel var jag äpplena 😉 Jag tycker absolut kroppen har med sexuell spänning att göra – men det måste inte göra det hela tiden. Kroppen är det mest naturliga vi har och det borde inte vara konstigt att visa upp den. Jag är människa och jag får väl vara hur stolt jag vill över min kropp. Precis som nazisterna gjorde hakkorset till en fruktansvärd symbol så är det dumma människor som gjort kroppen till något vi vill dölja för att inte anses lösaktiga. Skitmänniskor alltså, och jag tänker dels skylla på den äckliga delen av porrbranschen, det tänker jag göra, fy på er!!

Därför skäms jag inte alls eller tycker det är fel eller jobbigt att ta imagebilder där jag har visat delar av kroppen som kan anses provocerande. Det var en fett rolig erfarenhet och resultaten har blivit hur bra som helst, svinkul! Och dessutom, för fashion, gör jag det tusen gånger om.

Behind the scenes-kort från mina två ”utvik”

2 thoughts on “För fashion gör jag det tusen gånger om

Kommentera

