Eve <3 Tyra & John

Nej nu måste jag ta mig i kragen och gå hem. Klockan är 19.50 och jag är helt själv på kontoret. Dessutom är jag övetygad om att det spökar här. Knarrade stolar och skumma ljud ingår väl inte i hyran? Jag får maila Katrin och fråga. Har suttit och skrollat igenom om inte hundra sidor av Tyras outfit-bilder på hennes blogg och så såg jag den här otroligt fiiina bilden.

Måste vara en utav de första som togs på oss. I April nån gång. En av första gångerna jag träffade John oxå. Tiden går bra fort ibland alltså!! Jag hoppas de är försiktiga där borta, skulle nått hända vet jag inte vart jag skulle ta vägen! VAR FÖRSIKTIGA- HÖR NI DET!!!!!!!!!!! Nej, nu mot solariet.

Foto: John Skalin

Kommentera

