Today´s Evelina loves you

Linus sov hos mig inatt och jädrans vad vi hade att prata om! Jag saknar henne mycket, Lina min vän. Jag får inte länka hennes blogg annars hade det här vart ett bra tillfälle, Lina? För er som inte vet var det Lina som tog över efter mig när jag slutade på mitt förra jobb, ABC-gruppen, för äventyr i Australien. Jag jobbade som kundansvarig säljare där och det är alltid lika kul att prata ”sälj” och ”hur man säljer” med Lina. För vi är lika men hon är såå mycket coolare än mig och ni kan inte ana hur glad jag är att det var hon som tog över ”mina skolor”..

Jag slet för så många av de där skolorna alltså.. Tusentals mil ensam i bilen, miljarders minuter i telefonen (huvudcancer delux, javisst), och en konstant inre stress för att prestera bättre än vad jag gjorde. Men jag var duktig, jag älskar elevråd, glädjen kring studenten, att ”connecta” med andra människor har alltid vart min grej, och det mest fantastiska av allt är att jag träffade såå många fina människor runt om i Sverige som jag än idag kan sakna något så fruktansvärt, många som jag ”bara jobbade med och sålde till” och vänner jag har för livet.. För att inte nämna min älskade Emelie som jag lärde känna genom ABC.. Jag kommer för alltid älska Uppsala och få ont i magen när jag tänker på Gävle, sån är jag, på gott och ont.

Men , nu snöade jag in. Jag är på kontoret och ska återgå till något helt annat. Mitt liv nu, Style by Tyra och en kundtjänst mail som är minst sagt full. Vi hörs sen!

Kul att min nyårsklänning passade även nu, älskar sånna kläder.

Monki 300 pix, huvudsaken kommer från Bik Bok och skorna från Sko Punkten.

2 thoughts on “Today´s Evelina loves you

  1. Du e så fin, så söt o gullig o fin o speciell o skön o glad o enkel men ändå djup o ja vet inte vad, jag gillar dig, hur du skriver, och din blogg! =) Kul att höra om tiden innan SBT, hehe. Ta´t lugnt med inkorgen nu.

Kommentera

