Tyras tradera – check it out

Jag har kanske världens segast dag idag. Troligtvis för att jag vill att dagen sak gå liiiiiite snabbare så jag får sätta mina skills på prov 🙂 Jag älskar att utmana mig själv, i alla fall lagom mycket. Lagom, så svenskt. Aja. Hur som helst. Den här veckan har Angelica och jag pysslat med Tyras Tradera-auktioner och idag har vi lagt upp fem nya annonser. HÄR hittar du dem! Det är verkligen riktiga kap, så passa på! Själv hittade jag ett par jeans jag ska köpa av henne.. Nu tjatar jag om det här igen, men åh så jag saknar dem. Det är lugnt och stilla på kontor, men tråkigt 😦 Kom hem snart. Både Tyra & Emelie är borta, två av de personer jag spendera absolut mest tid med. Kom kom!

På den här bilden skulle det passa bra om någon frågade varför jag inte svankar liiiiiiite mer!? 😉

2 thoughts on “Tyras tradera – check it out

  1. Amäh varför svankade du inte liiiiiiite mer Eve? 😉
    Fast jag tycker inte det var så farligt alls!
    Ta hand om dig. ❤

Kommentera

