Solsidan eller Handboll, tights eller inte tights?

Klockan är 18.32 och det är handboll på 4:an. Jag undrar om det är så att vi som gillar Solsidan (ja, jag har äntligen fastnat säsong 2, avsnitt 2, jag är lite seg ja,) inte ska få se det för att ni som gillar sport ska få se på er trååååkiga handboll? Är det så va? Nej jag får väl återgå till potatisen, Elsas värld och tvätten. Nej men åhh så bra, såg nu att Solsidan komma skall, undrar hur det annars skulle sluta. Drygt 2 miljoner pers som skulle lacka på tv4, rätt oskönt. Innan det hela börjar så bjuppar jag på vääldans coola tights Vivistyle.se har fått in. Hade suttit fint på mina ben, ska ta mig en funderare, 399 är mycket pengar nu.. Ciao!

Kommentera

