And it´s mine!

Jag känner mig fortfarande skakis av lyckan att få krama på Emelie igen! Underbart skönt att hon är hemma! Med Emelie kan jag vara exakt hur rapp, crazy och oansvarig jag vill för jag vet att hon oxå tycker jag är fantastiskt klok (åtminstone ibland va?), det är en så få förunnad känsla att ha en vän som man känner sån trygghet med.. Det är svårt att förklara, det är bara en otroligt skön kombination. Fantastiska, fina, underbara Emelie!

OCH SEEEER NI VAD HON FICK MED SIG HEM FRÅN THAILAND TILL MIG!!! Alltså, det här gör mig oxå skakis. Solglasögonen jag så länge drömt om men inte riktigt vågat, och nu är det MINA!! Herreminadar vad jag längtar efter sol och vår nu så jag kan skapa de absolut coolaste outfitsen what so ever, GE MIG VÅR!!!! Och för inte ens 40 spänn, sparade kanske 300 nu eftersom jag precis bestämt mig för att klicka hem liknande från Asos, gud jag är lycklig som ett barn på julafton.. För tomten hade mer med sig i säcken 😉 Kanske världens finaste skor, woop woop! 😉

3 thoughts on “And it´s mine!

Kommentera

