Ny favorit hos Style by Tyra

Ni vet. När man sitter ca 9h/dag i en lokal omringad av smycken, en mail som i princip är överfull med ämnet smycken. Då drömmer man smycken, man äter smycken, man nästan till och med skiter smycken. Jag älskar smycken, men vissa dagar blir man lite blind. Man är så uppe i det och andras tankar kring det, att man nästan glömmer bort sig själv och vad man själv gillar.Vilket är lite sorgligt för smycken är ju faktiskt det absolut enklaste och coolaste sättet att göra sin stil sin egen. Vad det nu är må vara.

Idag har jag dock tagit mig själv samman och hittat en ny STOR favorit, att den ens finns kvar att köpa är ta mig fan ett under, och dessutom är den på rean. Och vet ni vad?!! Den kostar, 60 jävla kronor. Heeeelt galet, jag tror jag ska förlova mig med min nu, svinsnygga ring!

2 thoughts on “Ny favorit hos Style by Tyra

Kommentera

