Festival-delux!

Jag är så TRÖTT ATT JAG TROR JAG DÖR. Nej det gör jag inte, men nästan. Ska alldeles strax plocka ihop min dator och gå hem och sova. 17.15 ska jag sova för natten. Jävlar in i bängen vad skönt. Innan jag säckar ihop ville jag bara vissa några kort från i somras som jag hittade på Emelie dator. Sicka minnen va. Festival-sommar delux och det var så nedrans kul. I år blir det nog Roskillde för hela slanten, om jag har tur 😉 Dags och kila hem för sängen. Cheeerio!

Spexiga-Eve är i farten 🙂

(Den där skjortan ger mig dock rysliga minnen, den ligger numera gömd i Alex garderob och jag vill aldrig igen se den, men på kort går det bra 🙂 )

Hästpojken! Lyssna på Caligula- sviiiinbra!

Hahaha, eeeeeyyy whats up??

Första gången jag såg Oskar Linnros:

Kommentera

