Ren och skär inspiration!

Och det skriver jag för att jag aldrig i hela mitt liv (inte just nu iaf) skulle lägga 4000 spänn på en väska. Men det betyder ju inte att man inte kan titta, sukta och insupa inspirationen. Alla dessa väskor kommer från Asos.com och här kommer min motivering till varför jag gillar dem.

1. Ryggsäck. Oh yes. Och då snackar vi inte ”hej-jag-ska-ut-och-hajjka-ryggan”, utan snarare en medelstor, hyffsat enkel ryggsäck i något fint material. Jag tror stenhårt på bomull eller skinn. Eller varför inte i en kombination som denna?

2. MIN FAVORIT. Känner ni igen den? Har bloggat om just denna för några månader sedan. Fantastisk knallig neon-ärtig-grön variant på en sån jäkla skön klassisk skolväska. Jag älskar den, finns inga ord. Men älskar jag den lika mycket som jag älskar 1200 kronor?

3. Cool clutch, gillar rockiga nitar, men skulle inte vilja ha en stor väska med det. En nit-clutch känns bättre. Rektangulära i all sin ära, men blir det inte lite tråkigt i längden?

4. Clean modell, snygg och modern färg. Kommer definitivt leta (och antagligen finna) en liknande modell under mitt nästa besök på Beyond Retro.

5. Gult är inte fult. Gult är fint. Speciellt när man är brun, viiilket jag tänkte vara heeeela sommaren lång. Då kommer en gul väska passa bra. Livar upp en söt somrig klänning perfa!

Kommentera

