Svarta påsar och rödbetssallad-delux

Ser ni vad svart jag är under ögonen? Ja alltså, jag har väldigt ytliga blodkärl under ögonen av naturen, men det där måste ha slagit alla rekord!? Däckade som ett barn strax efter 23-tiden igår till nån dålig film som hette ”Be cool”. Men mest sövande var nog ”Buried” som på riktigt är en film som innefattar en skådespelare, EN, oh my säger jag bara. Se den, om du är trött. Då somnar du garanterat.

För övrigt tänkte jag göra noll knop i dag. Hade planer, men nu sket sig allt så jag stannar hemma, kollar på film, äter och jobbar på mina svart påsar. Imorgon ska jag nog jobba i Väsby på smyckesmässan och fasiken vad mycket godare rödbetssallad är alla dagar utom julafton. Bästa lördags-frullen.

Snurr snurr, tusen jordsnurr. Återkommer när jag är människa igen. Tjing!


3 thoughts on “Svarta påsar och rödbetssallad-delux

  1. Hej FinaEve! Jaså är ”Buried” så kass? Hörde på Vakna med The Voice nyligen att Josefin Crafoord tyckte den va skitspännande, typ. Aja, smaken är som baken =) Förstår att du somnade som ett barn, ni i SBT-gänget har ju minst sagt haft rätt mycket för er det senaste. Ta hand om dig och hmmm krya på dig? Hehe =)

    • Haha jo men den var spännande, emellanåt 🙂 Men det var lite segt, som om man väntade på att den skulle komma igång och man fick se ”världen utanför” typ 🙂 Men då hade det ju blivit lite som vilken film som helst så. Helt klart sevärd, men lite för seg för min smak!!

Kommentera

