Rachel Zoe piffar upp Lindex?

Sprang här om dagen på infon om att stjärnstylisten Rachel Zoe stylar en kollektion åt Lindex. Skitsnygg tjej, oftast, men är det bara jag som associerar henne med en anorektisk Nicole Riche? Eller är jag helt ute och cyklar då?

Hur som helst ska det bli spännande hur lång Lindex vågar gå i samarbete, det återstå dock att se den 18 April kollektionen släpps i alla Lindex-butiker! Good work Lindex, det där med att favorisera vissa städer för att skapa någon form av exklusivitet tycker jag mest bara är larvigt! Jag hoppas på massa massa coola kläder, yeey!

One thought on “Rachel Zoe piffar upp Lindex?

  1. Nej du är inte ute och cyklar, och jag fattar inte ens varför någon vill samarbeta med denna hemska människa! Det var ju hon som var en av grundstenarna till size 0-idealet och förmodligen pajat ruskigt många kvinnors självförtroende och självkänsla. Usch.

    Dom hade kunnat valt vilken annan cool människa som helst, inte en som förstör människor med något så kul som mode. Dumt val säger jag bara.

    Puss

Kommentera

