Bilder från igår!

Jag kan inte förstå hur jag glömde kameran när man är bjuden på ett event som igår. ORUTINERAT Evelina. Som tur var hade iaf Hannah med sig sin lille digitalkamera så de här bilderna har jag helt lagligt 😉 snott rakt av. För fler kort kolla in Hannahs blogg –> Här!

Det blev inget Örebro den här helgen buhuu.. Alldeles för mkt traikkaos, och oavsett om jag tagit tåget eller bil hade en resa som vanligtvis tar två timmar antagligen slutat på runt fem.. Så i helgen ska jag sova, kolla tusen filmer och bara rå om mig själv tror jag. Just nu är det godis/glass/cola-jobb hemma hos Tyrisch. Usch stackarn är helt i obalans med armen, och på riktigt håller jag mig för att inte börja gråta så fort jag ser henne, det verkar inte skönt och känslig som jag är så.. men man får göra sitt bästa när en vän är i nöd 🙂

Lite om bilderna då. Anna Book sjöng och levererade världens krasch mitt under framträdandet. Coolaste dj-båset ever, upp i talarstolen, är det ens lagligt typ? Kräk-Eva var jäkligt snygg under kvällen, kommer hon någonsin bli av med det där smeknamnet? Peter Sipen- oh my, han är cool på ett creepy sätt alltså.. Och ja, visningen, anledningen till att vi var där. Vad finns att säga egentligen? Fina kläder men det va långt ifrån dem som imponerade. Hör sen!

Kommentera

