Mattias foton speglar min dag

Minns ni att jag här om dagen berättade att min vän Mattias skulle komma till jobbet för att fota mig till ett skolarbete?

Hur som helst fick jag för en pytte stund sen resultatet. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna förkorta min relation till Matte i ett inlägg här. Det finns så många ord och känslor och betydelser i den mannen alltså. Låt oss stanna vid att jag möjligtvis umgicks med honom fem dagar i veckan innan jag för åtta år sen flyttade hit till Sthlm. En hel del med andra ord. Men det är åtta år sen. I dag pluggar Matte på Fotoskolan här i Stockholm vilket jag har förstått är en asgrym utbildning, de tar bara in ett fåtal elever vartannat år. Han är så duktig han Mattias alltså, vilka bilder, woow!

Vill ni se mer av hans konst kolla in hans blogg (som jag nyss upptäckte fanns, herregud så dålig jag är)!

2 thoughts on “Mattias foton speglar min dag

  1. Hej Eve och grattis på namnsdagen i efterskott! =) Stackare, ser ut som du går o sliter helt ensam, det svartvita blev ju pricken över i:et, tur att du inte är så ensam som du ser ut här, hehe! Annars snygga foton =) *kramar*

Kommentera

