Vilken underbar dag!

Jag ser ut som en ninja-turtle. Ja, och då undrar ni hur en sån ser ut såklart. Gör såhär, fråga Tyra 😉 För raslös och kreativ som hon är så rann bägaren nog över ikväll. Stackarn har ju tvingats ligga hemma och göra ingenting i fem dagar och vi kan väl sammanfatta det hela med att hon fick utlopp för det ikväll. I min fejja. Oh my fucking good. Hahaha, länge sen jag skrattade så mycket 🙂 Resultatet får ni se imorgon! Futuristiskt har fått ett nytt ansikte- Evelinaansiktet!

Har haft en helt underbar lördag med långprommis, städat, käkat middag på IKEA med Malle-balle, shoppat lite nödvändigheter till min underbara lägenhet och avslutat hela konkarången med chips, lite melodifestivalen och som sagt mycket skratt hemma hos Tyra. Nu ska jag tvätta bort ansiktsmålningen och krypa ner under täcket. Måste ladda för en heldag på söder imorgon. Kommer bli awesome!!!

GONATT gullisar!

Mumsiga Malle har vart hårmodell idag, ser ni vilka perfekta lockar??! 😀

Kommentera

