Frågestund

Okej, låt oss göra något jag inte gjort än. Ha en trevlig frågestund. Skrämmer mig lite, tänk om ingen frågar nått. Hur intressant är jag egentligen? Uppenbarligen tillräckligt för att ha mer läsare än vänner jag känner. Så vi ger det ett försök. Av trygghetsskäl har jag stängt av kommentarerna, men allt kommer synas så fort jag godkänner dem. Lite säkerhet behöver jag 😉

Nu blir det shopping med Tyra. SÅ FRÅGA PÅ NU, jobb, kärlek, framtid, dåtid, resor, allt ni skulle kunna fundera på 🙂

Svarar när jag kommer hem i eftermiddag/kväll! BRING IT!


13 thoughts on “Frågestund

  1. Hej fina Eve! Jag undrar hur du gör för att vara, eller hur du gjort för att bli, så positiv och lättsam som du verkar!? Tell me! Tack på förhand. Kramar och trevlig shoppingtur med fina Tyra! =)

  2. Hejsan!
    Jag frågade dig för några dagar sen, (men jag får väl fråga igen då jag inte fick nå svar då :/)
    om några bilder som jag tror du har haft på din blogg.
    Det var en ”cowgirl” med bara jeansshorts på sig, ja alltså man såg brösten på henne, tror även att hon red på en häst på en av bilderna (men jag kan ju minnas fel :P) Hade du kunnat länka dom till mig eller nånting? Hade varit jättesnällt 🙂

  3. Hej, du har en grym blogg! Nu till några frågor.

    vad gick du för linje på gymnasiet?
    Har du några tips på hur man ska visa framfötterna på ett nytt jobb/en intervju?
    Har du gått i några idrotter, vilka?

  4. Kan du inte visa bilder på din lägenhet?
    om du var en maträtt vad skulle du vara då? hehe
    Vilka 3 skönhetsprodukter skulle du ta med dig till en öööö?
    tittar du på solsidan?
    Hur mår du? 🙂

    haha lite random frågor
    älskar din stil btw 😀

  5. Hejsan 🙂 din blogg är grym, gillar att du är dig själv.
    Vilket/vilka är dina favoritklädesplagg?
    Vilken är din favoritglass?
    Vilket är ditt bästa sommarminné?
    Kramis!

  6. skulle du vilja plugga vidare eller har du några andra planer för framtiden?
    kan du inte börja göra videobloggar! du verkar så härlig.

    berätta gärna om vad du jobbat med tidigare och så 🙂

Kommentera

