Mellanlandning

Shoppingturen med Tyra är avklarad, och nu mellanlandar jag hemma hos Alex innan jag åker vidare mot söndagsmiddag hos Mammi, fullrulle med andra ord!! Åhhh så glad jag blir för era frågor 🙂 Det värmer i hjärtat ska ni veta. Lovar att svara sen! Soo long!

One thought on “Mellanlandning

  1. Hej Evelina!
    Jag undrar om du skulle kunna göra mig en liten tjänst. Skulle du möjligtvis kunna länka till min Tradera-sida i ett inlägg? Det behöver såklart inte vara i ett eget inlägg, utan du kan bara lägga in det längst ner som ett litet tillägg. Jag skulle bli så himla glad om du kunde göra det eftersom att jag behöver pengar och inte har någon stor blogg att skriva om kläderna jag säljer i. Eftersom att du har en så pass stor blogg så skulle jag få några slantar extra och bli riktigt glad! Hoppas du känner att du vill göra det. 🙂 Kram!

    http://www.tradera.com/auktioner/saelis

Kommentera

