Jag kommer ha en fantastisk bra dag fast jag inte har någon att fira den med

Japp så här det. Utan tvivel. Klart jag önskade att jag hade någon jag kunde få ge all min kärlek till idag. Köpa nån töntig liten fin present. Kanske hade jag köpt en skjorta, eller ett smycke (smycken på killar är hett yes yes). Antagligen hade jag skrivit ett litet brev eller gjort en sång. Kanske den gamla klassikern att skriva tusen fina saker på ett örngott? Jag är en sucker för romantik, oh ja.

Jag är av den starka tron att varje tillfälle som kan firas, absolut är okej att tas till vara på. Att tycka att saker är töntigt tycker jag generellt är töntigt i sig. Motsägelsefullt. Bara för att jag inte har någon att pussa på ikväll så betyder det inte att jag kan känna extra mycket kärlek i dag. Jag känner kärlek varje dag, men idag ska jag banne mig tänka lite extra på mina älskade syskon, hela min tjocka, fantastiska släkt, mina fina vänner, och på mig själv. Jag älskar alla hjärtans dag, och jag älskar kärlek. Vad vore vi utan det? Det vore ju knasigt om det är okej att fira när man fyller år, men inte något så viktigt och självklart som kärlek.

Bara för att man inte har någon man är ihop med behöver man deppa ihop idag. Idag är en dag att göra saker man mår bra av. Tänka till lite extra. Unna sig lite extra. Själv ska jag nog gå till gymmet ikväll (hoppas det är tomt och att alla är på kärleksmiddagar så jag får alla maskiner och vikter för mig själv 😉 ), och sen blir det nog en god middag och nån film. I min ensamma enkelhet.

SÅ MASSA KÄRLEK TILL ER SÖTA LÄSARE, och till mig! Låt oss kicka igång hjärt-dagen-2011! (för mig innebär det frukostmöte nu strax klockan 8.00 ) PUSS!! ❤



6 thoughts on “Jag kommer ha en fantastisk bra dag fast jag inte har någon att fira den med

  1. hello, pretty girl. well first of all congratulate you, your blog is loquísimo, I love it. (I wish I had as good ideas to make my wonderful as it is yours or even the attempt: P). have a good style for everything.

    Since I came to this your corner (paradoxically) a week ago, is surprised, with each of your adventures. I like your spontaneity and inevitably I identified with you, always give a reason why it pays to be fucking crazy and happy in this world.

    you are a girl so cool and outgoing. I send you a hug from Caracas, Venezuela.

Kommentera

