Gul by Cheap Monday

Jag blev så förtjust när jag såg bild 2 & 3 hos min favorit Nastygal. Och när jag sedan såg att brallorna kom från Cheap Monday blev jag ännu mer förtjust. Så raskt kilade jag in på deras hemsida för att hitta detta? Visst fasiken är de snygga men inte ens i närheten av så coola som på imagebilderna.

Först så förtjust sen så besviken. Men gult är fint, väldigt fint. Modellen passa mig bara inte. Men för er som passar så är mitt tips – köp, hur coolt som helst! Efter lite färg på kroppen så kommer nog mitten-klänningen bli min dock. Muums!

Kommentera

