Så jävla fina böcker

Jag var väldigt ledsen igår. Sen blev jag svinglad sen förvånad och arg och sen lyrisk. Så när jag väl var hemma och satte mig i duschen för att grina ut all skit så gick det inte. Jag gjorde några pressande försök men det kändes bara patetisk. Jag antar det blev för mycket känslor på en och samma gång. Käkade en stor påse godis och gick och hämtade mina nya mode-böcker jag nu kommer nörda mig med den närmaste tiden. Jag blir så glad bara av att titta på dem, alla går att beställa från adlibris.com och yeeesbox jag gjorde givetvis research innan.

1. Style A to Zoe by Rachel Zoe 2. Vintage av Marie Bride 3. Fashionista av Martina Bonnier

Färgerna får mig att må så bra!

I bakgrunden ser ni lite andra mode-böcker jag har sen tidigare:

2 thoughts on “Så jävla fina böcker

Kommentera

