Musikhjälpen

Klockan börjar närma sig 17 och jag ska alldeles strax hoppa på Roslagsbanan för att åka ut till min fina vän Malin där det bjuds på middag, inte illa! Apropå mitt besök på Ica så kan jag kort sammanfatta det hela med att fegis fått ett nytt ansikte, nämligen mitt. Alltså, ibland förvånar jag mig själv! Pinsamt! Men det var inte det jag skulle skriva om nu. Utan min icke-inspirerande musik-lista på sportify, den känns lite som en vissnad blomma…

Så hjälp mig, pleeeease!! Vad lyssnar man på när men vill ha glad/pepp/inspirerande-musik?? Hest sån där som ger känslan av att livet är så jäkla härligt och jag är bäst i världen typ!?? Den här under har jag lyssnat på kanske 150 gånger om dagen och dessutom har jag döpt den till januari, så off 😉 Sååå, vad lyssnar ni på sötisar??

4 thoughts on “Musikhjälpen

  1. Jag brukar lyssna på lite härliga 70/80 tals klassisker som tex. ”The Foundations – Build me up buttercup” och likande, får en alltid på bra humör!

    Jag har mailat till dig/Style by tyra-mailen så du vet, kika på det när du har tid..

    Kram Jenny

  2. Cindy Lauper – i alla former – kan göra även den gråaste dagen gla’.
    Försök att sitta helt still då du lyssnar på girls just wanna have fun. Det är lika lätt som att äta en sockermunk utan att slicka sig runt munnen.

  3. Du bör kolla in Dave matthews band senaste platta. Finns Dock inte på S. Jag kan också starkt rekomendera Thyselius. Hela hans första album finns på S. samt singeln how we roll. Kollakollakolla!

Kommentera

