Me and my Camera

Kom alldeles nyss hem från en mysig söndag hos Tyra. Vi bor grannar så det är så lätt att kila över, käka chips, snacka skit och bara vara. Jag skulle nog nästan kunna säga att hörnet på golvet i Tyras vardagsrum är ”mitt” hör 😉 Mysigt att ha det så faktiskt! Jag älskar att hänga med T, hos henne och bara ventilera, tänka och vara. Fina Tyra.

Skulle ta ett kort men fastnade jag när jag kollade i min Photo Booth (har man en mac så vet man vad det är, för er andra är det ett program där alla bilder man tagit med webbkameran samlas). Har nog över 500 som sträcker sig ända sen jag köpte datorn i somras. SÅ många kort, herregud, har jag verkligen tagit alla? Fantastiskt mycket minnen, jag blir varm inombords, oftast iaf. Så började jag göra ett kollage, och kunde inte sluta. Världens längsta inlägg, hundra kort på mig, men jag blev så berusad av känslorna så äsch- vi kör. Me and my camera. Dags för bingen, komtoret 8 imorgon, ni har väl inte missat att vi lanserat smink?

One thought on “Me and my Camera

  1. Ja e likadan, många foton e lite onödiga, ser kanske likadana ut, men ja kan ändå inte radera dom. Hehe. Minnen =)

Kommentera

