Appropå photoshoots..

.. Så kollade jag igenom alla bilder Hannah tog på mig, Emma-Lisa och Jennie sist och så såg jag den här bilden. Hahaha, ser ni hur sjuka benen ser ut??!!?? Är det ens jag kan man ju undra.. Jag totaly ÄLSKAR ju min röda skinnjacka jag fyndade i Sydney när jag resta i Australien, och så är jag ju ett fan av lättklätt utan att det bli porrigt. Men att mina ben kan se sådär sjukt bullande hit och dit är ju ett mysterium.. haha. sjuk!

One thought on “Appropå photoshoots..

Kommentera

