Fantastisk söndag (<– vad händer där, det är ju TORSDAG idag) i Kläppen!

Jag har det fantastiskt här uppe i Kläppen, vill aldrig åka hem!! Min fina familj + bonus (plastic som jag brukar vilja kalla det) tar hand om mig som världens bästa och efter sköna åk i backen så är vi nu hemma och ska dricka lite vin på balkongen. Har min älskade lillebror Felix bredvid mig som väntar på datorn så jag måste skynda mig 😉 Min familj är det bästa jag har och att få spendera fyra dagar med en del av den är det bästa på länge! Hoppas ni alla mår bra, glöm aldrig att familjen är värdefull! ❤

Massa glädje pussar från en älskande Evelina (ps. dåligt med heta snowboard-dudes här, råkar du, min dröm-kille, vara i kläppen just nu så HÖR AV DIG, haha) Måste rusa nu, tjaaaa!

Jag och min kusin Chrille innan dagens först åk!

Världens coolaste brorsa Felix!

Fashion- Eve även i backen, såklart!

2 thoughts on “Fantastisk söndag (<– vad händer där, det är ju TORSDAG idag) i Kläppen!

Kommentera

