Vilken dag!

Hemma i stugan efter sköna åk i backen, nu väntar tillfixning och sen är det middag på Värdshuset här. Jag har inte mått så här bra länge!! Livet äger!!! Jag har så lite tid vid datorn (med all rätt huh?) så jag langar lite fina kort så länge, har köpt en sviiinnice väst men det visar jag imorgon!

Massa Pussar Eve

Jag, Chrill, Felix, Max & Jocke alldeles nyss

Jag & Bror Max

Kusin Joakim

Satt såhär till kanske 14.30 idag, vem har bråttom?

Plastic-mami Mia och bror Max

Jag och bror Marre (Max)

Grabbarna grus. Jocke & Chrille (kusiner), Felix & Max (brorsor) ❤

One thought on “Vilken dag!

  1. Kul o se alla bilder, ni verkar ha de jättebra! Härligt o höra att du mår bra!!!!!!!! De förtjänar du =) ❤

Kommentera

