Hej Lördag!

Igår kväll blev det både en och två öl. Tre och fyra jäger och en herrans massa vin. Grill-Buffen var smaskens och sällskapet som vanligt fantastiskt. Kusinerna hittade några pinglor som följde med på efterfest till stugan, dåligt med killar alltså.. Jag fattar inte att alla som säsongar numera måste vara födda på 90-talet?? Jag antar jag börja blir gammal.

Idag är vi alla trötta och förmiddagsölen byts ut till fanta och kaffe 🙂 Alla åker hem idag utom jag och Jocke som sover här en natt till, ska jobba som en tok ikväll så jag bara kan ha en chill-söndag (efter vi har rest hem i sex timmar)! Borta bra, men hemma bäst- saknar faktiskt min lilla lya lite!

Kommentera

