FREDAG 15:E FEB 2013.

Tills dess att jag orkar gå ner i källaren och leta fram min kameraladdare så får vi helt enkelt stå ut med dessa mobilbilder. Spexigt värre idag i sängen haha! Kör på rosa sneakers till detta för att addera lite färg. Medan många av er snart tar helg så börjar min ”arbetsvecka”. Har vart ledig ons & tors och verkligen längtar till jobbet. Så fort mitt svarta nagellack torkat så sa jag skynda upp på stan för ärenden innan lunch och sen jobb. Ses på H&M babes 

bild-71bild-72 bild-73Ps. Har velat ha den här kjolen sen i vintras när den kostade 499:-, nu fyndade jag den på rean för 120:-. Ehhh kap?! JA. Jag älskar mitt jobb.

 

Kommentera

