NEW IN.

Alltså. Hur sjukt är det inte att jag igår när jag kom ut från porten till mitt hus ser en brev-avi ligga och skräpa på husväggskanten, och redan på håll ser att det ju är MITT namn som står på den!! Överlycklig skyndar jag till Ica (jag vet att många i det läget mest hade blivit arga på brevbäraren och posten som antagligen slarvat, men det tycker jag bara är slöseri med energi) och hämtar ut mitt senaste fynd. Och mitt första fynd från ebay. Nu ska vi bara se hur vi matchar den bäst.. Återkommer med det.

20130216-160117.jpg

Kommentera

