LET’S KICK IT!

Nu är ÄNTLIGEN de små cykelshortsen invigda och likaså mitt första besök på Friskis & Svettis Öster. Got damn vad lat jag vart senaste tiden, hur lätt som helst att halka ur banan och sluta träna helt. Otäckt lätt. Men nu får det vara nog, och jag känner mig faktiskt taggad! Har letat på min kroppsmått från när jag började träna precis när jag flyttade tillbaka hit till Örebro för drygt ett år sen, så så fort jag fått i fatt ett måttband så ska vi se vad som hänt. MED risk för noll förändring haha, jag har faktiskt ingen aning, så det ska bli kul.

Oavsett så tränar jag först och främst för att orka mer, bli starkare och känna mig snygg naken (true story #lål). Sen vill jag inte bli pinnsmal eller nån form av skinny-bitch, det attraherar mig inte alls. Men gärna lite piggare på morgonen och någon synlig muskel, eller två. Går ut hårt och har bestämt mig för att motionera något varje dag en vecka framåt. Och jag har verkligen tiden, så inga.fler.ursäkter! Som rubriken lyder, let’s kick it!

20130222-222425.jpg

20130222-222440.jpg

Kommentera

