VITA SKOR I VÅR.

Till vänster ser ni snygga Rosie Huntington-Whiteley. Snygg som satan i gatan i sina vita skor snyggt matchat till grön klänning. Och till höger en av mina absoluta största mode-inspiratörer just nu: Danielle som driver bloggen We Whore What. Check it out! Följer henne även på Instagram- cool tjej!

Det här med vita skor tycker jag verkligen är dö-hett och är övertygad om att det är en stor hit även för oss vanliga i vår och sommar. Eftersom jag älskar mitt jobb så sjukt mycket emellanåt så tänkte jag budget-insvestera i ett par vita därifrån. Klart jag skulle vilja ha ett par Wang eller Givenchy, men det tillåter inte plånkan så jag för nöja mig med H&M. Heeeeeeeelt ok! Båda två på bilden finns online här. Happy shopping! 

vitaskor

Den här grymt inspirerande bilden hittade jag på en grym sida som heter Who What Wear. Kolla in mer här. Superb inspirationskälla! main.original

Kommentera

