FIN UNDER.

Ibland (bara ibland kan jag intyga) så behöver jag ha en anledning till att få köpa nya saker. Speciellt underkläder. Och eftersom jag ska bo på 5 stjärnigt hotell på lördag så passar det ju himla bra att vara lite extra fin under. Så idag slog jag till på ett gulligt/romantiskt litet set från H&M 129:- respektive 69:-. Jag gillar verkligen den puderrosa färgen, spetsen och att banden är breda enda upp till axlarna. Kommer vara fint i sommar under en vit/transparent topp. Vill man dock hellre ha i svart så har vi det oxå 🙂 Tipstips!

IMG_0206

One thought on “FIN UNDER.

Kommentera

