YESTERDAY.

Haha mina poser ALLTSÅ!!! Lite som om jag måste larva mig för att vilja vara med på mina egna kort herregud. Okej men strunt samma, vi kör 2 snabba.

1. Plockade faktiskt fram min underbara vita kappa från Zara igår men kände att de var för kallt och tog som vanligt min svarta från COS istället. Kändes dock inte som något nederlag eftersom jag ÄLSKAR den kappan och tackar mitt shoppingbehov varje för att jag köpte den. Kostade 1900:- men slår man ut den på hur använd den redan är så har jag fått pengarna tillbaka redan första säsongen.

2. Den där blåa/turkosa klänningen jag har på mig på jobbet till höger- OMG vad folk tycker om den. Och det jag gör jag med! Köpte den på Åhléns rea i julas för ynka 50-lappen. Lite tjockare trikå, snygg färg, figuer och perfekt lagom påklädd klänning. Igår fick jag så många frågor på jobbet om vi hade den på H&M att min kollega i kassan till slut kunde svara kunden själv utan att fråga mig först. Ja ni hör ju bara. En stor favorit i min garderob!

evevev

Kommentera

