LÖRDAG MY LOVE.

Igår hade jag en alldeles förträfflig kväll! En av mina besties Emmis firade sin socionomexamen i kombination med inflyttning med sin nyblivne sambo Joel. Jag älskar de där paret alltså. Såväl vår nyblivne vän Joel som min barndomsvän Emmelina  Sånt äktenskapstycke är fasiken svårt att hitta. Och så FINT de har fått hemma hos sig! Mysigt, mitt i prick med deras vintageintresse och så redigt. Jag ÄLSKAR när saker är gjorde hela vägen (möjligtvis mest för att jag är ganska dålig på det själv).. Hyllor är uppe, sladdar är dragna, saker är flyttade och allt är så himla reko och rätt. Och fint! Tyvärr jobbar jag hela helgen och en nedrans visdomstand gör att jag känner mig febrig och ger mig värk i hela munnen. Så jag körde bil och låg nerbäddad redan 23.00 Nu ska jag dra på mig rocken och så väntas 5 timmar fullt ös på H&M. Kom och köp babes, kom och köp!

bild-89bild-97 bild-96 bild-95 bild-92 bild-90

2 thoughts on “LÖRDAG MY LOVE.

Kommentera

