NEW IN.

Ja men är den fin eller är den typ… för mycket? Jag tror jag tycker det förstnämnda. Men jag som brukar vara bomb-säker på mina köp känner helt plötsligt lite.. ehh.. osäkerhet tror jag. Var tvungen att prova med solisarna och skinnjackan för att verkligen känna efter och jag tror nog ändå att det är en keeper. Jag älskar outfits som i princip bara kräver ett plagg och så är man ready to go. Och det här är ju faktiskt det, och skön på köpet. Jag skickade en bild till min lover boy och fick svaret ”keeper om du inte har något under” Haha.. killar ALLTSÅ.

199:- från H&M Divided (finns i helsvart oxå)bild-98

3 thoughts on “NEW IN.

Kommentera

