TJA FREDAG!

Jag tror att jag de senaste dagarna vart lite äcklad (bokstavligen) av sociala medier och allt som det medför. På så många sätt är det är så jäkla coolt att få växa upp i en värld som utvecklats så mycket på så kort tid, och faktiskt få vara med i det stora steg som samhället tagit, mycket tack vare just sociala medier. Jag menar det är många generationer som inte ”hinner med” antingen för att de är för gamla eller för unga. Min generation och några runt om är både de som genomför och påverkar/påverkas mest. Men inget gott som inte har något ont med sig, och ibland blir det lite som en kick-spark i magen. Jag skulle inte vilja vara utan, men ibland blir det bara så fruktansvärt otäckt.

MEN för att tänka på något så är Emelie här och hälsar på från Stockholm, mycket mysigt  Så i morse körde vi lite Sthlm-style och gick en skön morgonprompa och köpte sojalatte på vägen hem. Nu kilar jag runt i min lillebrors   mjukisar och ska snart gå till jobbet. See ya @ H&M! Puss!

IMG_0423IMG_0424IMG_0425Mjukisar från H&M Divided blue (ungdom, kille). Sporttoppen kommer oxå från H&M.

Kommentera

