NEW IN.

Efter lite oväntade omständigheter så åkte jag och Emelie igår hem till Stockholm efter att jag slutat. Jag fick ledigt mina 4 timmar jag skulle jobbat idag så istället har jag faktiskt besökt H&M i Sickla. När man har lite insider-info och mer kunskap ser man liksom butiken, personalen och hela flödet på ett annorlunda sett, väldigt kul!

Förutom ett besök på H&M så passade vi på att shoppa loss inne på Granit. Så jäkla grym affär! Älskar den där råa känslan på alla roliga och funktionella pryttlar de har. Och hem fick jag med mig den här sjuuuukt snygga lampan som jag inte riktigt ännu vet vart den ska vara- men någon bra placering ska den nog få! Och med tanke på att jag har så pass ”tjejigt” hemma så kommer det här bli himla bra. Bra pris dessutom 179:-  Tipstips, finns online här.

370636_bygglampa_svart

Kommentera

