PÅSKEN.

Jag tycker jag blivit ganska duktig på att längta. Känns som om jag mest gör det förjämnan nu för tiden. Men så är det en dubbelsidig känsla. För jag vill absolut inte flytta från Örebro ännu. Längta bort och till men ändå inte härifrån. The time will tell antar jag. Däremot kommer jag inte behöva längta i påsk weeeho! I flera långa, sköna, mysiga dagar kommer jag inte.behöva.längta. Åhhh vad jag längtar efter det. Ni seeeeer, längtan är konstant. Suck.

Så jag tänkte påskpynta. Känns på något skevt sätt mer värt när man är två som får njuta av det fina. Här är min inspiration för årets dekor. Alla bilderna är hittade via google. Längta, längta, längta ♥  

BurkÄggRIS Generate.ashx 1000001657288 ikea_easter_inspiration_1_110415 eceuo9byqatfc5qa5lrsg 1201105_mega

p_rlhyacint_ris_p_sk_1_ 1313276

2 thoughts on “PÅSKEN.

Kommentera

