TRÄNA TIME!

Dags att besöka gymmet. 15 min promenad dit, kör lite intervaller och styrka och sen 15 minuters promeix hem. Har insett att avståndet till och från gymmet gör så sjukt mkt. Jag har blivit så fruktansvärt lat nu när det är en lite bit att gå. När det låg 200 meter ifrån mig fanns det ju liksom ingen ursäkt. En cykel i vår är ett måste. Jag menar Örebro är ju faktiskt bästa cykelstaden. Hörs sen babes 

(Ps. Visst har jag blivit duktig på att uppdatera i perioser = stolt tjej haha)

IMG_0476Ps 2. Självklart ser jag inte ut sådär när jag går till gymmet. Osminkad och ostyrigt hår är den enda sanningen. Bilden tog jag igår när solen sken och jag var på väg till jobbet. Här snöar det nu. Kisskissbangbang DS.

 

Kommentera

