NEW IN.

Min garderob börjar bli SÅ BISART FULL men jag kunde inte låta bli den här fantastiska lilla skapelsen som vi fick in i butiken i går. Klänningen kostar bara 199:- och är gjord av 100% återvunnen polyester. Jag älskar hela årets Conscious Collection men den här klänningen är lite one of a kind ♥ Nu längtar jag ännu mer till alla varma sommarkvällar.. Invigde den redan igår tillsammans med en färgad liten kofta, jag ÄLSKAR att ha ett jobb där jag kan klä mig exakt hur jag vill oavsett säsong ♥ 

Ni hittar klänningen online här. Tja! 

CC

Kommentera

