3 PICS.

Gjorde nån form av köttfärsbiffar med rödlök, ägg, salt och peppar och kesella. Som jag åt tillsammans med vitkål, halloumi och ännu mer kesella. Mums mums kvällsmat. Blir en kopp té och lite annanas innan sleepy time nu här näst 

IMG_0498 Så jäkla sur ser jag ut haha. Sammanbiten möjligen efter gårdagens migränanfall.. Aldrig upplevt något liknande tidigare, och det var banne mig helt sjukt otäckt. Var bara på jobbet i 45 minuter innan jag gick hem och sov i 4 timmar (!!!). Så i morse när jag vaknade med molande huvudvärk var jag minst sagt rädd. MEN det gick fint till slut, och idag har jag haft en riktigt bra jobbar-dag ♥

IMG_0490 Efter att jag slutat tog jag en sväng förbi Åhléns och köpte ett gult påskigt ljus och lite fjädrar (ska plocka eget ris manjana). Tog även en snabb sväng förbi Almstedts blommor för att förhöra mig om påskblommor och dess skötsel. Köpte en vit pärlhyacint som jag hoppas kommer bli fin och slå ut lagom till nästa vecka. GUD jag älskar att vara huslig nowadays verkar det som hihi ♥

IMG_0500

Kommentera

