DET HÄR MED ATT SAKNA BÖRJAR GÅ ÖVER STYR.

Jag saknar honom så jag inte vet vart jag ska ta väääääägen. Och så ligger han på en solstol i Spanien och steker medan jag ligger hemma med mitt livs första (antagligen) migrän och grinar. Jag har heller inte frågat om jag får lägga upp en bild på honom såhär men det struntar jag i heheheeeeeeeee för det är synd om mig  Snälla snälla dagar kan det bli skärtorsdagen NU??????? Känner mig som 8 år och längtar efter julaftonsmorgon, ni vet när det nästan värker i kroppen.. uuuusch. Så kom heeem nu, och kom hem till mig 

LÅL på mig själv ibland alltså haha… pussgull!

IMG_0248

One thought on “DET HÄR MED ATT SAKNA BÖRJAR GÅ ÖVER STYR.

  1. Åh va underbart att vara kär sådär!!
    Trött på naglar som går av och skivar sig? Kom till mig! Jag har precis öppnat eget företag och sitter i stockholm. Jag arbetar med Gelé och materialet är det som sitter bäst i Sverige! Gå in på min blogg för att läsa mer! Kram

Kommentera

