JAG VILL HA EN KNULP.

Jag kanske måste skrota min idé om en svart ny Michael Kors och istället köpa mig en Knulp. Hannah på mitt jobb har en svart och varje gång jag ser den så går det bara från klarhet till klarhet. Knulp finns online här och har en egen butik på Kungsgatan 53 i Stockholm.

En sak klar är iaf klar. Nästa gång jag åker hem ska jag klämma och känna på en. För vad är något amerikanskt krimskrams i jämförelse med en svensktillverkad väska i vegetabilgarvat läder?? Haha, preeeeeecis vad jag oxå tänkte 😀 Ciao!

KNUPL

Kommentera

