FOOD.

Jag kan ju ändå själv tycka att mat är ganska så inspirerande. Så varför inte vi ba kör  När jag börjar träna lite bättre så ökar min egen lust för mat, som i dag till exempel. Efter träning var jag himla hungrig och slängde ihop en omelett på 3 ägg, vitlök, kvarg och kryddor som jag sen toppade med kyckligkorv, rivna morötter och kokt broccoli. Givetvis en lite klick kvarg i mitten så det blev kladdigt och gott. Och så nya favoriten- citronvatten! Det här är typisk Eve mat och jag älskar’t!

bild-107

Kommentera

