FLOWERS.

Köpte nya blommor igår på Willys när jag var och handlade, om måste säga att de är himla tjusiga i mitt fönster. Har ingen som helst aning om vad de heter men de var billiga och fina så jag slog till, värsta klippet 😉 Med tanke på att det mesta hemma hos mig dog medan jag var i Barcelona gör det inget att det är mycket grönt i stjälkarna.

Har verkligen ärvt min mormors ådra att bara vilja ha det fint runt omkring mig (fast det bara är jag själv som ser det), vi konstaterade igår att det är riiiiiiktigt livskvalité! Fint fint!IMG_0580

One thought on “FLOWERS.

Kommentera

