TIME TO DO SOME GOOD.

När jag för ett par år sedan valde att gå ur Svenska kyrkan så var min ambition att istället själv välja vilken/vilka organisationer jag vill skänka pengar till. Jag tycker det är superbra att Svenska kyrkan finns, och jag är helt övertygad om att den verksamheten gör en herrans massa nytta, men jag vill välja själv. Så enkelt är det  No hard feelings mot någon.

Så nu ÄNTLIGEN (alldeles för sent egentligen) har jag valt två organisationer som jag just nu tycker det känns bäst att bli månadsgivare till.. Så otroligt många som behöver ekonomiska bidrag så valet är verkligen svårt, men nu har jag tänkt och funderat på vilka typer av verksamhet som ligger mig ”nära” hjärtat.. Tills vidare blir det Läkare utan gränser och Hjärnfonden för min del  Känns jättebra att göra ett aktivt val! 10

Kommentera

