NEW IN.

Japp, läste precis på Blondinbellas blogg att hon jajjemensan är en saveoholic. Kul för henne. Själv är jag en regelrätt shopoholic som precis la min ”cykel-pengar” på en ny skinnjacka. Som jag aaaaaaabsolut behövde eftersom det är äkta skinn. Och en speciell kollektion. Från H&M. Och jag får personalrabatt. Anders på mitt jobb sa att jag kan ha den som släktklenod. Och med tanke på att jag inte äger några smycken av värde så ser jag den här faaaantastiska jackan som just det. En släktlenod. Underbart 😉

För övrigt konstaterade jag och Emmis att man inte behöver ha dåligt samvete när man lägger pengar på äkta saker. Hon är bäst att ringa när man spenerat pengar och har lite ångest. Love you girlfriend ♥

IMG_6920

One thought on “NEW IN.

Kommentera

