SMYCKEN.

Tjolahopp onsdag! Istället för att det inte går att ladda upp bilder så funkar inte mitt internet på dongeln överhuvudtaget nu.. Har pratat med 3 och måste prova på någon annan dator, blir ett senare problem så det får bli bloggning från mobilen.

Idag började dagen med en löprunda istället för promenad med Sannsi. Har vart hemma hos morfar på lunch och på vägen dit hann jag med lite shopping woopwoop. Men det visar jag när jag kan lägga upp ordentliga bilder 🙂 Just nu ville jag mest bara delge mina två nya ringar som jag köpte på Silververkstan i helgen. Silververkstan är en asball liten butik som ligger vid nytorget i Stockholm. Finns allt från färdiga snygga smycken till alla möjliga delar om man vill knåpa ihop något själv. Har länge velat ha en evighet-ring och den här som är en liten kedja är underbar. Älta silver såklart och redan starka vardags-favoriter! Så är ni på söder och inte vart där ännu- åk dit! Jättegullig tjej som jobbade där oxå, alltid ett plus!

20130424-163224.jpg

2 thoughts on “SMYCKEN.

    • Hej Emma! Tjejen som jobbade där sa att de håller på att sätta upp en webbshop så än så länge måste man dit tyvärr. Men LÄTT värt! De hade massa annat fint oxå! Kram Kram, ha en fin dag! /Eve

Kommentera

