SAMLAREN.

Har länge känt nu att det är dags att börja samla på det här underbart fina porslinet Mon Amie från Rörstrand. Tanken är att jag ska köpa mig en del ur servisen varje månad + önska mig det när jag fyller år/jul.. Så kanske jag är klar om några år, typ. Nyproducerat hittar jag det hos Åhléns här i örebro och kaffekoppen jag börjat köpa kostade 179:- där. Dyrt för en kopp med tanke på att man kan få en dösnygg även hos Lagerhaus för 29 😉 Men 1 del/månad har jag verkligen råd med och det är ju så förbaskat fint! Känns moget att köpa porslin dessutom, jobbar stenhårt på vuxenpoängen. Yeeeey!

Ps. Lite stökigt på mitt bord bakom, iiiii know haha och där försvann alla poäng poff *IMG_0651   IMG_0649

Kommentera

