SOLEN KYSSER LIV I SKOG OCH SJÖ.

3 snabba från Valborgsmorgonen

1. Provade att göra ”banan-pannkakor” till frulle med lyckat resultat. Har man inte provat är det verkligen dags. En mosad banan, ett ägg och så kvarg. Vispa, stek och tillsätt önskat tillbehör. Jag hade i koskos oxå, på med kokta hallon och lite honung. MUMS!

2. Veckans färska blommor ser lite slakna ut visst? Men härlig färg är det, som tyvärr blir skevt i motljuset… Paketet till kvällens gäst (herregud värdinna ska det ju stå!!) ligger packat och klart 🙂

3. I går var min morfar här och så snällt hjälpte mig att borra upp saker som för länge stått och lutat mot väggarna. Blev kalasbra!!! Som tavelhyllan ni ser på bild tre.. Ställde sporadiskt upp mina modeböcker där, hur det slutgiltiga arrangemanget blir återstå att se, jag tycker om när det vår värka fram ♥ Jag börjar bli riktigt nöjd med mitt hem nu… Givetvis är jag inte klar, men det börjar ta form. Love it!

Ha en underbar Valborg allesammans!!!

IMG_0710IMG_0712 IMG_0716

4 thoughts on “SOLEN KYSSER LIV I SKOG OCH SJÖ.

  1. Hade du koskos i??? menar du inte kokos? hehe:) Älskar verkligen din blogg! Blir såååå glad alltid när jag läst den!!! Fortsätt på ditt positiva sätt :))))

Kommentera

